Regulamin
Niniejszy Regulamin opisuje zasady realizowania Zabiegów na rzecz Klientów oraz zasady obowiązujące na terenie Studio Hvile.

Przed skorzystaniem z Zabiegu Klienci mają obowiązek zapoznania się z postanowieniami Regulaminu.

W Regulaminie zastosowano następujące pojęcia:

  1. Studio – Studio Odnowy pod nazwą Hvile znajdujące się w Kielanówce, 35-106 Kielanówka 35K, prowadzone przez JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 35-326 Rzeszów, al. T. Rejtana 23, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000408826, NIP: 8181717176, REGON: 180815260, adres e-mail: kontakt@studiohvile.pl, tel. +48 690 990 175.
  2. Klient – osoba fizyczna zawierająca Umowę na wykonanie Zabiegu przez Studio,
  1. Płatność – czynność faktyczna polegająca na uiszczeniu ceny za Zabieg zgodnie z cennikiem umieszczonym w siedzibie Studio, dokonywana na zasadach wynikających z Regulaminu;
  2. Zabieg – zabieg znajdujący się w ofercie i cenniku Studio w szczególności: zabieg pielęgnacyjny, kosmetyczny oraz masaż.
  3. Strona internetowa – strona internetowa Studio dostępna pod adresem: www.studiohvile.pl
I. Postanowienia ogólne
  1. Studio otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 oraz w sobotę w godzinach: 9-14, z wyłączeniem świąt państwowych i dni wolnych od pracy. Godziny i dni otwarcia Studio mogą ulec zmianie.
  2. Klientem może być:
    • osoba pełnoletnia lub
    • osoba niepełnoletnia (od 5 do 18 lat) wyłącznie za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów prawnych. W przypadku osoby niepełnoletniej ankietę dotyczącą stanu zdrowia wypełniają jej rodzice lub opiekunowie prawni.
  3. Na terenie Studio obowiązuje zakaz:
  • palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych,
  • obrażania innych Klientów lub personelu,
  • wykonywania Zabiegów przez osoby, które nie stanowią personelu Studio,
  • pozostawiania ulotek, broszur, plakatów lub sprzedaży usług i produktów bez zgody Studio.
  1. Osoby przebywające na terenie Studio zobowiązane są do przestrzegania norm
  2. Personel może odmówić przebywania w Studio lub korzystania z Zabiegów, osobie, która narusza zasady zawarte w niniejszym Regulaminie.
II. Prawa i obowiązki
  1. Klient jest uprawniony do uzyskiwania bieżących informacji o Zabiegu od członka personelu Studio, który go przeprowadza.
  2. Klient jest zobowiązany do przestrzegania zasad higieny osobistej oraz zaleceń personelu Studio związanych z Zabiegiem.
  3. Przeprowadzenie niektórych Zabiegów jest związane z uzyskaniem pisemnej zgody Klienta przed ich wykonaniem.
  4. W celu zapewnienia pełnego relaksu Klientom w strefie zabiegowej, nie jest zalecane używanie telefonów komórkowych. W przypadku potrzeby korzystania z telefonu komórkowego w strefie zabiegowej, niniejsze możliwe jest wyłącznie z wyłączonym dźwiękiem w telefonie oraz za zgodą osoby wykonującej Zabieg.
  1. W strefie zabiegowej może przebywać wyłącznie personel Studio, Klienci na rzecz których wykonywany jest Zabieg oraz osoby towarzyszące za zgodą członka Personelu Studio wykonującego Zabieg.
  2. Studio zastrzega sobie prawo do:
    • odwołania Zabiegu, za uprzednim telefonicznym powiadomieniu Klienta, z przyczyn niezależnych od Studio np. choroba członka personelu,
    • odmówienia realizacji Zabiegu z uwagi na stan skóry Klienta lub inne przeciwskazania występujące po stronie Klienta.
  3. W sytuacji wyrządzenia przez Klienta szkody na mieniu Studio lub osób znajdujących się w Studio, ponosi on odpowiedzialność z tego tytułu.
III. Rezerwacje
  1. Z uwagi na konieczność organizacji i zapewnienia komfortu Klientów w strefie zabiegowej, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu wykonania Zabiegu.
  2. Klient może dokonać rezerwacji terminu wykonania Zabiegu:
    • osobiście w Studio,
    • telefonicznie,
    • poprzez fanpage Studio,
    • elektronicznie poprzez portal Booksy lub inny równorzędny wykorzystywany przez Studio.
  1. W przypadku niemożności skorzystania z Zabiegu, Klient zobowiązany jest do odwołania rezerwacji najpóźniej w dniu poprzedzającym Zabieg.
IV. Korzystanie z zabiegów
  1. Zabiegi są umawiane ze wskazaniem konkretnej godziny i Klient zobowiązany jest przybyć do Studio co najmniej 5 minut przed tą godziną, celem przygotowania się do Zabiegu.
  2. Spóźnienie Klienta na umówioną godzinę Zabiegu, może skutkować skróceniem Zabiegu, z pełną odpłatnością za zabieg.
  3. Spóźnienie Klienta na umówioną godzinę Zabiegu powyżej 15 minut może skutkować odwołaniem umówionego Zabiegu i ustaleniem Zabiegu w innym terminie. W przypadku odwołania Zabiegu z powodu wskazanego powyżej, Klient otrzymuje wiadomości sms.
  4. Skorzystać z Zabiegu może wyłącznie Klient, który nie posiada przeciwskazań zdrowotnych do wykonania danego Zabiegu.
  5. Przed skorzystaniem z Zabiegu, Klient zobowiązany jest do wypełnienia ankiety dotyczącej aktualnego stanu zdrowia oraz powiadamiają o wszelkich dolegliwościach, które mogą wpłynąć na przeprowadzenie Zabiegu.
  1. W sytuacji powzięcia wątpliwości dotyczących zgłoszonych dolegliwości, personel Studio może odmówić przeprowadzenia Zabiegu.
  2. Klient nie może korzystać z Zabiegu w sytuacji, gdy jest w trakcie choroby zakaźnej lub infekcji, z uwagi na bezpieczeństwo innych personelu lub innych Klientów.
  3. Klient nie może korzystać w Zabiegu po spożyciu alkoholu, użyciu narkotyków oraz zażyciu innych substancji odurzających, co może powodować zagrożenia zdrowia lub życia Klienta.
  4. Jeżeli Klient w trakcie zabiegu poczuje się niekorzystnie, jest zobowiązany do poinformowania o tym personel przeprowadzający Zabieg.
V. Płatności
  1. Opłata za Zabieg regulowana jest w recepcji Studio.
  2. Kwota opłaty za Zabieg wynika z cennika znajdującego się w recepcji Studio.
  1. Klient dokonać opłaty za Zabieg za pomocą karty płatniczej, gotówki lub vouchera.
VI. Vouchery
  1. Klient może zakupić vouchery podarunkowe na konkretną kwotę celem wykorzystania na Zabiegi w Studio.
  2. Voucher można zakupić osobiście w Studio lub poprzez Stronę internetową www.studiohvile.pl. Zasady zakupu voucherów przez Stronę internetową zawarto w Regulaminie Zakupu Voucherów, znajdującym się na tej Stronie internetowej.
  1. Voucher należy wykorzystać na Zabiegi oferowane przez Studio w ciągu 3 miesięcy, licząc od daty jego zakupu.
  2. Voucherów nie można wymienić na gotówkę.
VII. Dane osobowe
  1. Administratorem danych Klientów Studio jest JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 35 - 326 Rzeszów, al. T. Rejtana 23 i przetwarza dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO w celu:
    • realizacji zawartej umowy oraz wypełnienia obowiązków prawnych w tym zakresie (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO),
    • uzupełnienia ankiety dotyczącej zdrowia kwalifikującej do Zabiegu(art. 9 ust. 1 lit. a RODO - na podstawie zgody wyrażonej w ankiecie),
    • bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie monitoringu wizyjnego przy wejściu do Studio (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
  2. W sprawach ochrony danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować z Administratorem pod adresem e-mail: rodo@studiohvile.pl.
  3. Podane przez Klientów dane osobowe będą udostępniane dostawcom usług informatycznych lub księgowych, którym Administrator danych powierzył dane w celu prawidłowego wykonania usług w zakresie niezbędnym dla tych czynności oraz innym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa.
  1. Dane dotyczące umowy będą przetwarzane przez okres związany niezbędny do realizacji umowy, w tym w związku z obowiązkami przechowywania dokumentów księgowych. Ankieta dotycząca zdrowia będzie przechowywana przez okres przechowywania dokumentacji związanej z zabiegiem. Dane dotyczące monitoringu będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 90 dni.
  2. Klienci posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz (w zależności od celu wskazanego w ust. 1 powyżej:
    • niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
    • niezbędne do przebywania w obszarze monitorowanym
VIII. Reklamacje
  1. Reklamacje związane z usługami należy składać:
    • niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów oraz
    • osobiście w Studio w formie pisemnej lub drogą elektroniczną poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: manager@studiohvile.pl
  1. Studio rozpatruje złożone reklamacje w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji powiadamiając Klienta o sposobie jej rozpatrzenia.
IX. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa.
  2. Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu w celu dostosowania jego postanowień do obowiązującego stanu prawnego oraz aktualnych funkcjonalności Serwisu.
  1. Informacja o zmianach w Regulaminie zostanie opublikowana w Recepcji Studio, co najmniej na 14 dni kalendarzowych przed terminem, w którym zmiany zaczną̨ obowiązywać́.
  2. Regulamin obowiązuje od dnia 30.11.2023.